کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دانلود 43 برابری اپلیکیشن پیام رسان سیگنال

به گزارش سافت گذر، پس از تغییر قوانین واتس اپ و احتمال اشتراک گذاری اطلاعات شخصی افراد توسط این شبکه اجتماعی با فیسبوک، دو نرم افزار ایمن پیام رسان یعنی تلگرام و سیگنال با افزایش غیرمنتظره تعداد دانلود روبه رو شده اند. آن طور که برخی منابع خبری می گویند، تعداد دانلود سیگنال و تلگرام در بین 6 تا 10 ژانویه به ترتیب 7.5 و 5.6 میلیون بار بوده است.

سیگنال تلگرام واتس اپ فیسبوک شبکه اجتماعی

واتس اپ در مورد اطلاعاتی که جمع آوری می کند توضیحاتی ارائه و عنوان کرده که تغییرات اعمال شده و داده هایی که با فیسبوک به اشتراک می گذارد شامل اطلاعات شخصی یا گفتگوهای فردی یا گروهی نخواهد شد و تنها به چت های تجاری مرتبط خواهد بود بنابراین این نرم افزار همچنان به سیستم رمزگذاری سرتاسری مجهز است.

واتس اپ در توییتر می نویسد:«« ما می خواهیم به برخی از شایعات پاسخ دهیم و به صورت 100 درصدی شفاف سازی کنیم که از پیام های شخصی شما به صورت رمزگذاری شده محافظت خواهیم کرد»».

با این وجود، بسیاری از افراد همچنان در حال نصب سیگنال و تلگرام بوده و به دنبال یافتن جایگزین برای واتس اپ هستند.

سیگنال در توییتر می نویسد:«« اگرچه ما در حال شکستن رکوردهای مختلف هستیم ولی پیام های تأیید هویت همچنان دارند به کاربران جدید ارسال می شوند. مشکلات تأخیر در فرستاده شدن پیام ها برطرف شده اند بنابراین بلافاصله که به نرم افزار پیوستید، همه چیز حل خواهد شد»».

سیگنال تلگرام واتس اپ فیسبوک شبکه اجتماعی

سیگنال یک سرویس چند رابطی ارسال پیام به صورت رمزگذاری شده می باشد که در چند روز اخیر با افزایش تعداد دانلود و کاربر روبه رو شده به همین دلیل سرورهای جدیدی تعریف کرده است تا پاسخگوی نیازهای افراد باشد. به نظر می رسد در بازه زمانی 6 تا 10 ژانویه 2021 رکورد هفتگی یا حتی ماهانه نصب سیگنال در سرتاسر تاریخچه این شبکه اجتماعی شکسته شده است. این اپلیکیشن ویژگی هایی مانند گفتگوهای گروهی، واکنش دادن به پیام ها و حتی تماس تصویری دارد.

در تصویری که می بینید، داده های جمع آوری شده توسط اپلیکیشن های پیام رسان مختلف به تصویر کشیده شده اند که از قوانین حفاظت از حریم شخصی اپ استور اپل به دست آمده اند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48360 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/24 تعداد مشاهده: 2980
سافت گذر